måndag 29 juli 2013

Rapport från Violans Finloppis...

Här står ÅSA och jag i väntan på färjan som ska ta oss  över Bråviken. Det är inte vi som sitter i den gröna bilen men den måste förevigas p.g.a sin läckerhet!

Inger och jag sålde kaffe med bröd non stop hela dagen, 2000 besökare kom till loppisen. Här skymtar delar av gänget som sov över. Här tar vi oss ett glas välförtjänt svalkande vin.
De lummiga träden skyddade oss från den heta kvällssolen.
Här den vackra sittgruppen med parasoll och pool i bakgrunden.
Sedan gick vi nästgårds till Cafè Ro och åt middag.
Vacker entré med gamla möbler som passar till huset.
Här förbereder Kicki middagen.
Matsalen är väldigt fin men vi ha bestämt no no bloggare på våra bilder så ni får beundra de vackra silverkannorna istället.
Tack Viola för en fin helg!
KRAMAR 



12 kommentarer:

lisashus sa...

Ja, vilken härlig dag och kväll det var! Perfekt väder och att det blev så många besökare! Helt otroligt!!!

Oj, den lilla bilen var verkligen en läckerhet! :)
Fina bilder du tog!
Kram
Lisa

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Hei;) Trodde nesten det var din bil, så kule;);) Høres ut som en super dag;) God klem fra Silje Marie

G:a Affären sa...

Ja, jag har läst om Violans finloppis, och så många besökare! Jag förstår att det var mycket att göra med många kaffegäster.
Du visar många mysiga bilder! Gröna bilen är helläcker.
On the road again hade jag nästan glömt bort, riktigt bra bilmusik!

Ha det gott!
Cia

EM sa...

Ja visst var det en bra helg! Vi bodde bra inne i Norrköping, och det var inget fel på vädret, verkligen. Men oj vad det brände i nacken. Och jag fick sålt MASSOR! så jag är mer än nöjd. Grämer mig lite att jag missade kladdkakemuffinsarna på kvällen, men cheescaken var också god. En sån där helg fick man verkligen tankat energi så det räcker ett tag.
kram EM

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och vara med om en sån dag, Violas marknader är mycket uppskattade. Och gården helt underbar, så roligt och få se bilder.
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Åhhh så skojsigt ni verkar ha haft, härligt!
Så fina bilder!
Önskar dej en fin Dag
Kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon
Vänta till slutet av månaden, jag gav 450:- för min handknutna kinesiska. Och den var i toppskick.
Kramar
AnnaMaria

Eva Linnea sa...

Härligt, härligt! Jag får hoppas det passar bättre för mig att komma nästa år. Det är en kul tradition som Viola har skapat.
Kram från EL

Nyanser av vitt sa...

Sååå mysigt och tänk så vackert Bossgård är. Ha en underbar dag fina vännen
Kram

Tina sa...

Fina bilder, synd att det ligger så långt bort!

kramen

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kanske såg jag dig på finloppisen hos Violan, men vi tog ingen fika. Maken och jag hade en trevlig stund på loppisen, sen for vi vidare...
Önskar dig en fin avslutning på veckan och en trevlig helg!
Kram,
Regina

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan det var kul att ses igen ....en härlig dag var det
ha en trevlig helg
kram Rosa