tisdag 26 januari 2010

Vinst...

Hej! Jag har haft den stora turen att vinna den här vackra snöflingan från Bruka Design Stockholm! Det är E med med den fina bloggen Blått och Vitt som haft utlottning! Besök henne gärna på fina bloggen Vitt och Blått. Tack snälla...jag är jätteglad! Visst är flingan underbart fin?
I den här söta påsen levererades min vinst. Rött och vitt är färgerna i mitt kök också!



Lilla söta hjärtat satt på bandet som var knutet runt påsen. Det ska jag använda som dekoration!

Stor kram från Helena


21 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Ett stort GRATTIS till vinsten. Bruka Designe i Stockholm, den butiken har jag varit inne i och de har såå mycket snyggt.
Påsen var så fin i sitt band, likaså hjärtanet.
Ha den skön kväll.
Kramiz Britt

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till vinsten.Bruka har ju massa snyggt.Påsen var söt och även hjärtanet gulligt.Ha en härlig kväll Varmkram Rita ♥

Viola sa...

Vilken vacker vinst du har fått hem och den kan du nog ha framme ända till april och det håller på så här..hoppas du haft en bra dag, kram

Livet på Berget sa...

Så roligt med vinsten, grattis! Jätte gullig flinga och hjärtat var ju sött och användbart! Hoppas du får en fin kväll!
Kram
/Sara

Vit som snö sa...

Jag tycker om allt från Bruka och den vackra flingan var inget undantag!
Vilka dekorativa vinster, grattis!
Kram Cilla

Norregård sa...

Grattis vännen, vad kul!!
Jättesöt flinga;o)
Ha det bäst!!
Kram Kram Malin

Vitt och Blått sa...

Vad roligt att du tyckte om vinsten!
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Ewa

Emmas utsikt sa...

Så fin! Grattis!
Usch jag blev så deppig när jag läste ditt fina inlägg här under om gamla och dementa. Livet är så kort och skört....

Tänker så klar på min pappa, men också din.

Kram
emma

Fågel Blå sa...

Ett stort grattis till dom fina sakerna!
Roligt att vinna!!Och lite tur behövs också!
Önskar dej en bra Dag!
Kram Kathrine!

Roses & Angels sa...

Grattis till den fina vinsten vännen! Wohoo. Kram

Sjabbig men chic sa...

Jaså, var det du som vann den söta snöflingan. Stort grattis till dig!

Kram Lisa

Roses & Angels sa...

Hej! Jo du vännen jag vet vad du menar. Då måste du länka. Där du skriver ditt inlägg, på övre raden har du ju ett verktygsfält. Där finns det en sak som ser ut som en kedja, två länkar. Eller så står det länk. Markera först det ordet, typ Christa och sen klickar du på kedjan eller ordet länkt och skriver in bloggens adress där i rutan. Klart. Prova får du se kram

Huset vid ån sa...

Hej Helena! Tusen Tack för dina rara o omtänksamma ord inne hos mig! Äntligen har F fått komma hem från sjukhuset så nu hoppas jag att allt ska bli som vanligt igen! Ett stort Grattis till din fina vinst! Snöflingan från Bruka är såå mysig! Må så gott! Många Kramar Therese

Roses & Angels sa...

Wohooo så bra att det fungerade, duktig du är! kram

mariaK. sa...

Grattis till din fina vinst!
Nja, det fick allt bli en ny digitalbox och fjärrkontroll.
Tur att sambon jobbar på Clas Ohlsson, så att han lätt fixar sånt som behövs, där finns ju det mesta:-)
Kram Maria

Grön Iris sa...

Grattis till vinsten, super fin!

Visst vill man bort härifrån, vi har fått en vinter vi sällan kommer glömma. Men ska jag erkänna så njuter jag en smula, för våren kommer ju bli dessto ljuvligare.

Ha det så gött!

Linda

Tezz från Kungens Kurva sa...

Stort grattis till vinsten, den är verkligen jättefin! Jag gillar Bruka, verkligen fina saker.

AkH sa...

Gratulerar till vinsten!
Aloe Vera juice, det kanske jag borde prova för att bli piggare!
Ha en skön helg!
Kram Anna-Karin
hemochting

Nilla Q sa...

Grattis till vinsten, som verkligen var jättesöt!

Kram Pernilla

Körsbärshöjden sa...

Grattis !
Vilken fin vinst..den kan du ha framme länge...
Iallafall om vädret håller i sig.

Ha en fin fredag
Eva

Signe 1 sa...

Åh de är verkligen fina de där flingorna, lyllos dig som vann!!:-)

Ha en fin dag!

Kram Sofia