lördag 18 augusti 2012

Flärd...

Vad vore livet utan lite flärd!
Ja, vad som är flärd är naturligtvis
olika från person till person.
I mitt fall så är det smycken,
hudkrämer och parfymer.

Ja, väldoft i alla
dess former.

De här helt oemotståndliga
armbanden har jag köpt av
Söta Agneta med bloggen
Nyanser av Vitt.
Titta så läckra. Klicka HÄR
så kommer du till Agnetas
webbutik.

Köpte ett armband i grönt till
min kära M. Hon är stormförtjust.

Tack Agneta för att du hjälpte
mig att välja:)


KRAMAR



30 kommentarer:

Sofia sa...

Hallå!
Det var ett bra tips!!!! De är jätte fina...
Kram och ha det gott!
Sofia

lisashus sa...

Jag håller med dej om flärden, men smycken är nog inte min starka sida, men jag beundrar dem som har dem och dina armband är jätteläckra!!
Själv gillar jag också goda krämer och parfymer ska vi inte tala om....jag är nog en parfymoman, men numera får man ju vara lite försiktig med dofterna, det verkar vara många som mår dåligt av just dofter.

Dina armband kommer att passa dej perfekt!
Ha en härlig lördag!
Kram
LIsa

Systrarna Hjertén sa...

Lite flärd behöver man allt för att piffa upp vardagen. Jag är dock ingen smyckesperson och ska det vara något måste det vara enkelt (i princip osynligt). Tycker dock att det är supersnyggt på andra. När det gäller krämer är jag dock helt inne på din linje!

Mvh
Frida

Elna sa...

Visst är det kul med lite flärd och armbanden är så läckra. Du får ha en fin lördag.

Kram
Elna

Anneli sa...

Flärd för mig är nog också smycken och parfymer när jag tänker på det.
Dina armband var ju riktigt läckra, nästan som godisbitar.

Kram Anneli

Cajsas Faster sa...

Så fina , passar dej!

Firar du i helgen?

Kram Marie

Härliga Livet sa...

Säger som Marie att dom passar så bra på dig. Jag är ingen smyckes människa. Jag har samma på mig allt jämt :o)
Härlig musik du bjuder på.
Ha nu en mysig helg.
Kram Pernilla

Kathryn Ferguson Griffin sa...

Love the bracelets! I'm with you, I love perfumes and jewelry! Thank you for sharing. Visiting from Rosegaden. Would love it if you would share this at my Make it Pretty Monday party at The Dedicated House. http://thededicatedhouse.blogspot.com/2012/08/make-it-pretty-monday-week-10.html Hope to see you at the bash! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

CONCEPT by JESSICA sa...

Jätte fina, det ska jag in och kolla på.
Ha fina kvällen
Kram

Hanna sa...

många fina armband.
kram
Hanna

Snögården sa...

Vad skönt att jag inte är ensam. Ursnygga armband ,allt hon gör är så läckert. Köpte flera på Vintage loppisen.
Kramen på dig

Tina sa...

Finfina smycken!
Lite flärd ger livet krydda, hihi...

kramen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag såg direkt att det var Agneta-armband, jag har några också. Bra låt, den hade jag aldrig hört.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

Nely sa...

Hi Helena,
beautiful and dekorating,I like it so much:)
Have a nice day:)
Nely:)

Hjärtruds Stuga sa...

Jag gillar också smycken. Det är så kul att byta, det finns ju så mycket fint. Igår när jag var bortbjuden plockade jag fram örhängen och armband jag hade tänkt ta på mig.Flera timmar senare när vi sitter där och dricker kaffe efter maten så upptäcker jag att jag glömt ta på mig dem. Snopet.

Ha en skön söndag

Kram Karin

Nyanser av vitt sa...

Tack för fin reklam sweetie. Jag träffade Marie och Violan, Anna och Mona och en massa utställare.
Ha en fin söndag.
Kram Agneta

Carina Sjölund sa...

Visst är det kul med smycken!
Jättefina armband :)
Kramen på dig♥

Linda sa...

Vilka fina armband!

Jag är så fruktansvärt dålig på att använda armband och jag har sagt länge nu att jag ska skärpa mig. För det är ju så snyggt!

Kram, kram

bakom berget sa...

Visst är det skönt med lite flärd i livet. Jag älskar dessa härliga armband som Agneta tillverkar. Jag har så gott som alltid nåt av dom på mig :o)
Vilken skön musik du spela idag.

Ha en fin fortsättning på dagen!
Stor kram.

Vardag och flärd sa...

Självklart ska man vara flärdfull! Jag har köpt smycken av Agneta och är jättenöjd, hon gör så fina saker!
Kram Eva

Rosa i huset i vitt sa...

Jättesnygga armband ...köpte ett av henne på loppisen ...får nog köpa några fler känner jag

Kram Rosa

Mycket annat & lite betong sa...

I mitt fall är det smycken, speciellt sen jag började göra egna.
Nyanser av vitt- Agneta gör så fina smycken. Alltid roligt att titta in hos henne.

Kram Agneta

EM sa...

Ja Agneta gör fina smycken. Ska kolla in till henne, det var ett tag sen nu...
Fick du nåt fint på födelsedagen då?
Jag har födelsedag om några veckor, och då ska jag faktiskt önska mig ett presentkort från Body Shop, så jag kan köpa mig någon god kräm. Man behöver ju smörja den gamla gistna kroppen så den inte knarrar, haha.
kram EM

Nyanser av vitt sa...

Ska inte måla.....lovar sweetie
Sov sött nu

Anonym sa...

You are so right sweet lady what is life without a little flair!
Gorgeous bracelets, I love their colors.
I will defintely click on this site.
So how many did you treat yourself to?
Oops sorry I wrote in English. :)))
It's midnight here, I must head to bed.
Kram Rosemary...xoxo

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Kjempe fine;)
Kjekt med noe nytt i blant!
Ønsker deg en strålende mandag!
Klemmer;)

Viola sa...

Visst är dom fina...nu blir det att köpa in höstfärgerna :) hoppas allt är bra....är i vattenhålet och regnet vräker ned så det blir att åka hem och måla hyllor istället, puss

skifferhuset sa...

Jo men Flärd måste man ha! Jag älskar oxå armband å väskor... hmhm mannen blir lite konfunderad ibland för han känner inte igen en väska från ena dagen till andra! Snyggt armband från Agneta! Kram Iréne

Nyanser av vitt sa...

Tack ja visst är den fin och stövlarna är inköpta i Köpenhamn. Så rätt sweetie.
Åh vad skönt att Elsa är hemma igen. Tuuuur att Fred bara är 12 men hua så fort det går...
Kram

G:a Affären sa...

För mig är flärd också viktigt och just dofter som nästan är en last.
Fina armband, jag måste kika in där!

Kramar
Cia