torsdag 15 mars 2012

Fjäriln Vinga...

Hej Hopp i vårsolens glans! Hoppas ni har det bra och att solen har lyst på er idag.

Vill bara visa detta ljuvliga ägg som jag skickat efter hos rara Agneta med nätbutiken Signerat AJ
Visst är det vackert med den läckra turkosa färgen och fjärilarna?

Jag är så nöjd...till påsk blir det godis i ägget, sedan kommer det  att agera smyckeskrin i sovrummet. 
Titta vad rara Agneta skickade med som överraskning, ett läckert armband som jag nu har på mig hela tiden. Jag ÄLSKAR överraskningar. Tack Agneta!

KRAMAR

27 kommentarer:

bakom berget sa...

Men åhh vilket fint ägg och va gulligt av Agneta att skicka med det fina armbandet. Hon är en pärla den tjejen!
Ha det så bra nu! Kram Åsa.

Vardag och flärd sa...

Så vackert ägg och det passar ju faktiskt mer än på påsk, perfekt som smyckeskrin! Agneta gör så fina saker, jag har beställt armband av henne tidigare och är så jättenöjd.
Ha det fint!
Kram Eva

Änglarna finns sa...

Såå fint ägg!!!
Förstår att du kommer att ha det som smyckeskrin sen!!
Såå mysigt med överraskningar!!
Ha en fortsatt härlig dag!!
Kram Annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag kände igen ägget innan jag läste texten, Agneta gör så fina ägg. Och det var en fin överraskning, turkos är en härlig vårfärg.
Kramar
AnnaMaria

Elna sa...

Oh vad fint och vilket fint armband. Jag har tittat på precis det ägget hos Agneta men inte kommit till skott *ler*. Lyckliga du.

Kramen

Frøken Frida sa...

Sikken en fin overraskelse !

Jeg har lagt en udfordring til dig på min blog: Vis os Din aller-bedste kop!

Udfordringen starter i dag kl 20.00
jeg håber at du vil være med, og vise de fine kopper frem :o)

Knus fra Frøken-Frida

Änglarum sa...

Hej! vilket fint ägg ;) o ljuvligt armband! ha en fin kväll! kram kram Jessica

Betongglädje sa...

Underbart fint ägg! Jag gillar turkost =) Mycket snällt oxå att Agneta skickade med en överraskning och en fin sådan med! Förstår att du har armbandet jämt.
Stor kram

EM sa...

Jättefint ägg. Hon kan hon, Agneta. Finns precis hur mycket fint som helst att önska sig hos henne.
Ingen sol idag, utan lite småruggigt, tyvärr. En brasa, några gamla filmer och en mysig filt, har jag pysslat med under dagen. Inget jobbigt alls, alltså.
kram elsamarianne

Cajsas Faster sa...

Ett sånt ägg har jag också beställt:)

Vilken bra smak vi har..

Trevlig helg, Kram

Nyanser av vitt sa...

Tack söta för att du beställde. Jag blir så glad när du tyckte om det även i verkligheten. Marie (Cajsas Faster) ska också ha ett. Tar med mig det ner till vårmarknaden. Sköt om dig och tack återigen :O)
KRAM Agneta

Ewa`s Galleri sa...

Vilket fint ägg och även armband gillar verkligen den turkosa färgen
Ha en skön kväll

Eva Linnea sa...

Ursnygga saker, både ägget och armbandet. Turkost vinner mer och mer mitt hjärta. Kul med en så´n fin överraskning. Kram Eva Linnea
PS Har du kollar in min nya trädgårdsblogg? DS

samson sa...

Kul med överraskningar
jätte fint ägg
ha det så gott
maggan

katha´s kortmakeri sa...

Ja så fint ägg och även armbandet. Agneta är en riktig glädje ängel!
Önskar dig en skön kväll.
Kram Katha

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket vackert ägg, ett riktigt överraskningsägg=) Härlig färg på både ägget och armbandet.

Önskar dig en mysig fredag och en skön helg!
Kram,
Regina

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint ägg och även armband gillar verkligen den turkosa färgen
Ha en skön kväll Kram Rita ♥

Anna sa...

Underbart ägg och kul med en liten överraskningspresent!!
Kram Anna

idémakeriet sa...

Påskägget är ju underbart, jag älskar fjärilar.
Den blir ju perfekt som smyckeskrin också.
Ha en jätte skön helg.
Kram Gerda

Fågel Blå sa...

Vilket underbart fint ägg!
Och armbandet så fint!
Önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

Viola sa...

Hon kan hon...väntar på att få se alla underbara skapelser :) ha en fin helg, nu ska jag till staden och handla uteblommor, kram

Country Hill sa...

Ägget är helt ljuvligt och armbandet såå... fint Agneta är jätteduktig förstår inte hur hon hinner med allt.
Tack snälla rara för din hälsning via Åsa som jag träffade på mässan förra helgen, hoppas vi också träffas snart igen.
Ha en fin helg!
Kramar Lena

Mycket annat & lite betong sa...

Det där känner jag igen!
Har sett det på Agnetas blogg. Hon gör så fina saker och så gulligt med armbandet.

Vilka fina bilder från din söndagspromenad. Man riktigt känner att det är lite kyligt och att sen krypa in i bilen och fika! Det är mysigt, det!

Ha en skön fredag!
Agneta

Rut och Signe sa...

Men så fint armband! Roligt med överaskningar.

Kram Marie

Maria sa...

Wow va snyggt...så urläckert. Och den lilla överraskningen ♥
Önskar dig också en fin och härlig helg, Kram Maria ♥

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Men så fint! Och att få en överraskning i ägget, vilken grej!
Ha en bra fortsättning på helgen!
Nu ska jag titta in där Du köpt ägget!
Carin

Anna sa...

Tack för din kommentar! Ängel 1 leder stort nu...
Kram Anna