måndag 26 september 2011

Award...


  1. Tack för den här fina Awarden som jag fått av Anna Idéer och Elsamariannes. Känner mig glad och stolt att ni tänkte på mig:)  Awarden innebär att jag svara på fem frågor  och skicka awarden vidare till fem bloggar som har mindre än 100 följare. 
  1. Varför började du blogga? En kompis började och jag ville också testa eftersom jag gillar inredning och vackra saker.
2. Vilka bloggar följer du?  Bland annat de som finns i min blogglista men kikar ofta in på en blogg och sedan kollar jag deras lista o.s.v, o.s.v man vet aldrig vart man hamnar:) Kul.


3. Vilka favorit färger har du? Ja, det är denna gröna färg, vitt, beigt, brunt och inslag av rosa, det är basen så att säga.
3. Vilka favoritfilmer/serie har du? Gärna engelska eller danska deckare, historiska filmer, action filmer.


4. Vilket land drömmer du att få besöka? Just nu drömmer jag om Spanska solkusten, eftersom jag snart ska åka dit med två kära bloggvänner.

Nu till den svåraste biten som är att att skicka Awarden vidare. Alla bloggare är värda den, så jag skickar den vidare till den som vill ta den!
Stor KRAM

15 kommentarer:

EM sa...

Så roligt att du hakade på...
Och vad härligt att åka iväg till soliga stränder, god mat och trevliga vänner. Avis så det räcker, alltså...
kram elsamarianne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till awarderna. Roligt och läsa din lista, och jättefina bilder har du till. Ser en rund dam i vitt som jag inte vet riktigt vad det är, men det är en jättefin sak.
Kramar
AnnaMaria

Anneli sa...

Kul att läsa om vad du gillar.

Grattis måste jag ju säga också!!!!

Låter ju inte helt fel med solkusten just nu.

Kram Anneli.

Tina sa...

Grattis, det var intressant läsning om dig.
En resa till soligare breddgrader hade jag inte heller tackat nej till nu...

kram

Änglarum sa...

Hej! grattis vännen.. trevlig läsning.Ha en fin kväll,kramiz Jessica

Änglarna finns sa...

Grattis!!! Så kul, att få veta liite mera om dej..:)
Önskar dej en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

Ewa`s Galleri sa...

Grattis
Fina bilder
Ha en bra dag

Fågel Blå sa...

Stort grattis till dej!
Den är du väl värd!
Vilka vackra bilder!
Ha en fin dag!
Kramar Kathrine

Rut och Signe sa...

Kul! Ha det gott i veckan, Marie

Maria sa...

Grattis ! Bra bilder du kompletterat med. Ha en go dag i det fina höstvädret Kram Maria

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till din award vännen! Och så härligt ni kommer att få... Jag önskar jag kunde följa med. Men jag har börjat min nya tjänst nu, och jag trivs jättebra, så då blir det inte riktigt lika jobbigt.
Kram
Marie

Viola sa...

Trevlig läsning..en del svar var bekanta :) nu har du Malterapporten skriven som dagens inlägg, är i vattenhålet med Malte och modern och vi har lapat sol hela em i det fina vädret, ha en skön kväll, kram

Anonym sa...

Congratulations Helena ~
Your blog is worth many awards...
When will you be taking this fabulous trip?
Nighty Nite.
Hugs Rosemary...xx

Hanna sa...

Hej!
Grattis till awarden.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

bakom berget sa...

Grattis till awarden min vän!
Aha...Spanien!! Jag tror att jag tar och följer med :-)
Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram Åsa.