tisdag 1 mars 2011

Award...

Den här roliga awarden har jag fått av Lena med den mysiga bloggen
Antik, Kuriosa och Inredning  . Tack snälla Lena är så glad att du tänker på mig:).
o
Med awarden följer att jag får skicka den vidare till 5 bloggar som har färre än 100 följare och som jag gärna läser och finner inspirerande. Det värsta är att jag har så svårt för att välja...ALLA bloggar är fina och inspirerande tycker jag...att se ut fem stycken känns nästan omöjligt och så svårt...men jag gör ett försök!

Jag skickar den nu vidare till

Angels and Roses...som jag bloggat med lääänge:)

Bakom Berget...Åsa jag vet inte om du har mindre än 100 följare??

Elsa Marianne...ny fin bekantskap, vet inte om du har sån där räknare??

Essemia...också ny fin bekantskap, hoppas du har besöksräknare??

Marias Hörna... Ett härligt nytt tillskott i bloggvärlden!!


Klicka på namnet och titta in på dessa fina bloggar

Kram till Er därute i Blogglandias fantastiska värld!!

 

16 kommentarer:

Anonym sa...

Congratulations! You have a very stylish blog.
Have a wonderful day,
Rosemary...X

bakom berget sa...

Tack vännen! Va snällt att Du tänkte på mig. Jag tar den till mig så klart.
Ha en fin kväll!
Kramelikram! Åsa.

Maria sa...

Tack gulliga du för detta. Det värmer skall du veta..:) Tar den till mig nu och gottar mig. Kramar från Maria

Roses & Angels sa...

TACK gulliga rara du för den här awarden SÅ rörande att du tänkte på mig. Tack ska lägga ut den snart. PUSS PÅ DIG

Anneli sa...

Hejsan.

Grattis till din award!!!
....och till er andra också givetvis.

Ha det fint,
Kram Anneli.

Home No.1 sa...

Grattis till din Award!
Kul!!! Kram Annica.

EM sa...

Tack rara du för awarden. Grattis till er andra. Ska lägga ut den o skicka vidare så snart jag hinner. På språng...
Kram elsamarianne

Änglarum sa...

Grattis till Awarden♥
Ha en fin kväll! kramiz Jessica

Vardag och flärd sa...

Grattis till awarden, den är du värd! nu ska jag titta in till dem som du skickar till, några var nya för mig.
Ha det fint!
Kram Eva

Monika sa...

Grattis till awarden! Den är du helt klart värd.

Nu är det ju inte jätteofta jag tittar runt bland alla bloggar. För att jag sitter så lite vid datorn. Men det är alltid lika trevlig att titta in här i din blogg. Du har ett varierande och intressant innehåll och jag blir alltid sittande här ett bar tag de gånger jag väl är här :o)

Kul!

Ha det gott!

Kram

Monika

Huset vid ån sa...

Hej Helena!
Ett stort Grattis till din award.
Hoppas allt är bra med dig.

Vad många fina inlägg jag missat hos dig nu när jag haft ett långt "blogglov"....

Må så gott!
Kraam Therese

Viola sa...

Grattis :) nu har du fått se lite foton, då vet du vad du har att se fram emot..hoppas du har det gott, vi kan väl höras veckan innan ni kommer, ha en skön kväll, puss på dig

Lilla Rummet sa...

Grattis till Awarden.
Ja, det är många nya bloggare man har fått kontakt med så kul.
Önskar dig en skön helg,
Kram Britt

annika sa...

Grattis till din award.
Ha en fin helg!

Kram
annika

mariaK. sa...

Grattis till din Award!(hi, hi, jag fick samma som du)
Sitter nu med samma dilemma som du, att välja ut bara några är inte lätt...
Ha en skön helg,
Kram, Maria

Hanna sa...

Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med på, om du vill.
Ha en fortsatt fin söndag.
Kram
Hanna