måndag 22 mars 2010

Bloggträff...

Nu är jag hemma efter att ha varit på min första Bloggträff!
Viola hade invigning av sin fina Gårdsbutik Violas Romantiska Ting.
Jag var så tagen av allt fint som Viola sålde i sin butik...att jag
nästan glömde att fotografera...det ni:) Samåkte med trevliga Åsa som har bloggen Bakom Berget.
Här är överfarten för att komma till Bossgård!! Ni må tro
att vi var förväntansfulla och spända!
Här vackra saker från matsalsbordet i butiken!

Ännu mera vackra saker fanns uppställda överallt.
Konceptet är ju som Viola beskrivit att butiken ska vara
som att besök ett hem!! Det var så fint att jag har kunnat
flytta in direkt.




Viola har nu förverkligat sin dröm om en egen Gårdsbutik
och jag är helt övertygad om att den drömmen kommer
att bli mycket lyckad!

Tack Viola för en underbar helg!!
Huvudet är fullt av nya intryck och ideér och det
kommer att ta ett tag innan jag har hinner smälta
allt detta.

Så roligt att träffa Er andra Bloggerskor också.
Ett minne för livet!
I nästa inlägg ska jag visa var vi åt middag och övernattade.
Ett helt fantastiskt ställe...alldeles granne med Viola.
Kram Helena

14 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Jag vill se mera nu hihi fick ju inte chansen att stanna på middagen, du får inte gör så här Helena hahaha jag dör hihi. kram och puss

Lantligt i stan sa...

Låter som ni haft en lyckad helg! Ska bli spännande att se vart ni åt middag och övernattade.
Kram Anki

Tezz från Kungens Kurva sa...

Låter som en riktig toppenträff! Och gårdsbutiken låter som något alldeles extra :) Vore roligt att kika in någon gång.
Kram

bakom berget sa...

Men du...vilka fina bilder du har tagit. Ja visst hade vi det jättetrevligt. Tack snälla du, för att jag fick åka med dig och för att jag fick lära känna dig.
Vi hörs snart! Kram Åsa.

linda sa...

Hej!

Jag har just startat en tävling i min blogg, om valfri vårmössa eller skötunderlägg från lAim Design!

Var med och tävla du också!

Kram Linda!
http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html

Mitt Stugliv sa...

Hejhej!

Låter helt underbart kul att träffa bloggvänner, att samlas och ha det trevligt och med utbyte av bloggerfarenheter kan jag tänka. Ser fint ut i Gårdsbutiken.

Ha det fint
KramKram
Lotta

Masy sa...

Så vakre blomster og farger! Måtte bare se:)
God dag!
Mvh
Masy

Pysselpalatset sa...

Åh, så härligt roligt, underbart vi hade det... och Ni som stannade kvar... jag blir lite avundsjuk... men håller tummarna att Viola gör tradition av detta evenemang. Så kommer jag med nästa år. Kram Jeanette

Lilla Rummet sa...

Ni verkade haft en helt underbar helg i Bossgården. Verkar vara ett helt underbart ställe att bo på och vilket vackert hem Viola verkar ha.
Fina bilder du tagit. Väntar med spänning att se resterande.
Ha en fin dag.
Kram BRitt

Marie Louise sa...

Så trevligt ni ser ut att ha haft det! Fina bilder! Kram Marie

Lisas torp sa...

Hej där!

Ja, visst var det en härlig träff och så mycket vackert där var - inte minst damerna själva!:)
Vi lär säkert ses igen i Violas ljuvliga gårdsbutik!
Kram
Lisa

Signe 1 sa...

Åhh vad skoj ni verkar ha haft det på bloggträffen, det är ju sååå kul att träffa andra bloggare!!:-)

Ha en fin dag!

Kraam Sofia

Roses & Angels sa...

Ja det är väl ett häftigt ställe att få bo på hihi. BRA för jag är nyfiken :-) Puss

Viola sa...

Tack själv för en oförglömlig helg, vi får göra om det framöver...:0) här är det dimma och regn, det enda positiva är att det tär på snön, ha en bra vecka, kram